sobota, 14 kwietnia 2012

.oczko.!

hej;) dzisiaj stuknęło mi tzw. 'oczko' . Od 8nastki czas leci jak szalony...  ale nie o tym dzisiaj;)

Pamiętacie jak pisałam  tutaj o planowanym (na dzień moich urodzin) weselu mojego kuzyna i o 'zajebistej' kiecce, którą wyszperałam w lumpeksie? Postanowiłam dać Wam przedsmak tego, co zapewne zobaczycie za kilka dni, kiedy zgram foty z imprezy;) Dla tych, którzy dopiero dzisiaj tu zajrzeli przypomnę , że dałam za nią 4zł:) Przeszła małą metamorfozę: skrócona i odplamiona;)
 Jak Wam się podoba?

 Postanowiłam zestawić ją z platformami i kopertówką w kolorze nude... Do tego złota biżuteria. nie wiem...co sądzicie? pasuje?

Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami i lecę spać, bo za 5 godzin muszę wstać;) 


Nie wiem dlaczego torebka wygląda na zdjęciu na brudną (?) ?

Miłego weekendu!:*

3 komentarze:

  1. ale Ci sie udało z tą sukieneczką :) bardzo ładny zestaw,boskie szpilki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka bardzo fajna, jednak wg mnie za krótka :D
    Chociaż nie wiem ile masz wzrostu, jak zobaczę ją na Tobie to wtedy ocenię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna zdobycz! gratuluje :) sama nie umiem buszowac po lumpeksach :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie
    http://annamarieann.blogspot.co.uk/

    xoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń