czwartek, 22 marca 2012

.mint.! ♥

Witam ponownie;)
tym razem mam dla Was zestaw z dzisiejszego dnia;) jak już wcześniej wspominałam, miałam dzisiaj wolne, więc postanowiłam namówić mojego F. na małą sesję;) Tym razem obyło się bez marudzenia;D Zdjęcia na dworze troszkę kitowe, ale słońce zbyt mocno świeciło, więc aby 'widoczność' zestawu była lepsza, dodałam też 'domowe' fotki. Przy okazji możecie zobaczyć real zdjęcia kuferka, o którym pisałam tutaj.


Zapraszam do oglądania i komentowania;)














 Do następnego.!

___________________________________________________
Spodnie-Stradivarius
Żakiet-No name
Top-No name
Torebka-Atmosphere-all
Buty-No name
Zegarek-Rubicon

13 komentarzy:

  1. prześlicznie wygladasz :) Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna torba z jakiego sklepu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę kupiłam na allegro, jest firmy Atmosphere;)

      Usuń
  3. Przepiękny żakiet, ma idealny kolor!! świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kolorystyka stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piekny zakiecik i boskie szpilki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarka i buty <33


    zapraszam do mniee;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za miły komentarz, ja również zaczynam obs. ciekawie się zapowiada widzę, czekam na kolejne posty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz bomba:)
    I prześledziłam twojego bloga-podziwiam za styl i super łupy z lumpa-zastanawiam się tylko z jakiego???
    Masz jakieś sprawdzone?!Też jestem z Poznania, dlatego pytam:)

    pozdrawiam
    POLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń